DVOICE

Давайте працювати разом

Будемо раді бачити Вас у нашій команді

SEO-СПЕЦІАЛІСТ MIDDLE

Що робити:

  • Розробляти стратегії в залежності від бізнес-цілей;
  • Аналізувати метрики та якість трафіку каналами, точками зростання;
  • Аналізувати конкурентів та кращі практики на ринку, результати маркетингових кампаній;
  • Виявляти негативні фактори, що впливають на позиції сайтів;
  • Координувати та реалізовувати проекти/завдання з командами розробки, зовнішніми агенціями для удосконалень сайту та контенту (формалізація та постановка завдань, контроль виконання, ревью);
  • Оптимізувати структуру сайту (внутрішньо, зовні, технічно);
  • Аналізувати показники взаємодії з користувачем та збільшувати конверсії посадкових сторінок (оптимізація юзабіліті, налагодження конверсійних маршрутів та привабливості сніпетів, покращення поведінкових факторів);
  • Автоматизувати все і вся =)

Що для цього потрібно:

  • Досвід SEO від 4-5 років;
  • Аналітичне мислення;
  • Розуміння алгоритмів та основних факторів пошукових систем;
  • Владіння методами внутрішньої, зовнішньої та технічної оптимізації сайту;
  • Орієнтація на ефективність продажу та залучення цільової аудиторії;
  • Уміння шукати нові методи просування та залучення трафіку, монетизації;
  • Розширені знання Google Analytics, Google Search Console, Google Ads;
  • Розуміння особливостей сканування та індексування пошуковими системами сучасних JS-фреймворків;
  • Використання професійних сервісів (Ahrefs, Serpstat, Similarweb, ScreamingFrog, Seranking, Collaborator та ін. + робота з API);
  • Основи HTML, CSS, JS;
  • Вітаються знання Google Tag Manager, робота з даними + візуалізація.

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ / SALES MANAGER

Обов'язки:

  • Виконання плану продажу
  • Розвиток прямих продажів на ключових клієнтів
  • Керування командою
  • Системне відвідування клієнтів, ведення переговорів, укладання договорів
  • Досвід управління торговою командою;
  • Знання ПК (MS Office, Word, Excel, 1-С);
  • Знання ринку та досвід продажу телеком обладнання, web та voip послуг.
  • Навички просування продукції, управління брендами
  • Загальні знання з менеджменту та економіки підприємства
  • Знання калькуляція собівартості (основні типи витрат), розрахунку маржі підприємства, різних методів ціноутворення
  • Знання первинної бухгалтерської звітності, ділового документообігу

    • Основні функції:

      • Розвиток служби продажів, управління торговою командою для досягнення планових показників компанії за обсягом та прибутковістю продажів
      • Розробка стратегії продажу різними каналами продажів, у т.ч. асортиментної лінійки продуктів та послуг, цінової політики, бюджету
      • Розробка комерційних пропозицій та проведення переговорів з клієнтами, участь у тендерах, прямий супровід великих угод із корпоративними клієнтами
      • Проведення заходів щодо стимулювання продажів та аналіз їх ефективності
      • Регулярний аналіз ринку та конкурентного середовища, аналіз продажів компанії, управлінська звітність.
      • Шукати потенційних клієнтів у відкритих джерелах та встановлювати з ними первинний контакт.
      • Призначати зустрічі, виявляти явні та приховані бізнес-потреби клієнтів, формувати зацікавленість у покупці.
      • Проводити презентації та демо.
      • Результативно вести переговори та закривати угоди.
      • Вчасно вносити інформацію до CRM.