Давайте працювати разом
Будемо раді бачити Вас у нашій команді
SEO-СПЕЦІАЛІСТ MIDDLE
Що робити:
- Розробляти стратегії в залежності від бізнес-цілей;
- Аналізувати метрики та якість трафіку каналами, точками зростання;
- Аналізувати конкурентів та кращі практики на ринку, результати маркетингових кампаній;
- Виявляти негативні фактори, що впливають на позиції сайтів;
- Координувати та реалізовувати проекти/завдання з командами розробки, зовнішніми агенціями для удосконалень сайту та контенту (формалізація та постановка завдань, контроль виконання, ревью);
- Оптимізувати структуру сайту (внутрішньо, зовні, технічно);
- Аналізувати показники взаємодії з користувачем та збільшувати конверсії посадкових сторінок (оптимізація юзабіліті, налагодження конверсійних маршрутів та привабливості сніпетів, покращення поведінкових факторів);
- Автоматизувати все і вся =)
Що для цього потрібно:
- Досвід SEO від 4-5 років;
- Аналітичне мислення;
- Розуміння алгоритмів та основних факторів пошукових систем;
- Владіння методами внутрішньої, зовнішньої та технічної оптимізації сайту;
- Орієнтація на ефективність продажу та залучення цільової аудиторії;
- Уміння шукати нові методи просування та залучення трафіку, монетизації;
- Розширені знання Google Analytics, Google Search Console, Google Ads;
- Розуміння особливостей сканування та індексування пошуковими системами сучасних JS-фреймворків;
- Використання професійних сервісів (Ahrefs, Serpstat, Similarweb, ScreamingFrog, Seranking, Collaborator та ін. + робота з API);
- Основи HTML, CSS, JS;
- Вітаються знання Google Tag Manager, робота з даними + візуалізація.
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ / SALES MANAGER
Обов'язки:
- Виконання плану продажу
- Розвиток прямих продажів на ключових клієнтів
- Керування командою
- Системне відвідування клієнтів, ведення переговорів, укладання договорів
- Досвід управління торговою командою;
- Знання ПК (MS Office, Word, Excel, 1-С);
- Знання ринку та досвід продажу телеком обладнання, web та voip послуг.
- Навички просування продукції, управління брендами
- Загальні знання з менеджменту та економіки підприємства
- Знання калькуляція собівартості (основні типи витрат), розрахунку маржі підприємства, різних методів ціноутворення
- Знання первинної бухгалтерської звітності, ділового документообігу
- Розвиток служби продажів, управління торговою командою для досягнення планових показників компанії за обсягом та прибутковістю продажів
- Розробка стратегії продажу різними каналами продажів, у т.ч. асортиментної лінійки продуктів та послуг, цінової політики, бюджету
- Розробка комерційних пропозицій та проведення переговорів з клієнтами, участь у тендерах, прямий супровід великих угод із корпоративними клієнтами
- Проведення заходів щодо стимулювання продажів та аналіз їх ефективності
- Регулярний аналіз ринку та конкурентного середовища, аналіз продажів компанії, управлінська звітність.
- Шукати потенційних клієнтів у відкритих джерелах та встановлювати з ними первинний контакт.
- Призначати зустрічі, виявляти явні та приховані бізнес-потреби клієнтів, формувати зацікавленість у покупці.
- Проводити презентації та демо.
- Результативно вести переговори та закривати угоди.
- Вчасно вносити інформацію до CRM.
Основні функції: